Tuesday, March 29, 2011

perasaan bersalah....???!!!!!!




salam sumer....

arini yaya rase  bersalah sgt222....nak taw dkt spe??
emmm...dkt parents yaya...
cite nye cmni....

2 hari yg lpas...yaya g overnite ngn kwn2 kat tganu....tp yaya xinfom parents yaya....
coz yaya fkir....klu infom mesti xpat g....
so,yaya amik risiko sndri tok tak nak gtaw ......

emmm...tp akhirnye  ter'kantoi' gak....sbb  abh  n mak yaya tbace status fb yaya...adoiy...slack la plak kn...huhu....

huaaa!!!yaya  rse bsalah sgt.....mak,abah....saya mintak maaf sgt222......krn tlh mngetepikan  mak n abah dlm hal ni.....bersalah+ menyesal!!!pasni saya xkan wat lg....janji ...!....saya  tlah berdosa pada kalian bdua..Ya  allah!!!!ampunilah dosa2 ku  terhadap kedua ibu bapaku...:(

mak...abah...ampunkan saya.....saya taw saya salah...saya tlalu pentingkan diri....
saya janji..akan bawa kjayaan pulang tok mak n abah....saya akan buktikan pada kalian berdua..saya nk kalian berbangga punyai anak seperti saya......mak,abah....doakan kejayaan saya.....


lpas ni...saya xakan wat kalian risau akan saya lagi..saya taw...saya msih di bawah tanggungjawab kalian lagi...maafkan saya....klu kalian nk hukum saya...hukum la...asalkan dosa2 sy diampunkan...


maafkan saya kerana telah melukai hati kalian berdua!!!!!




                                                         MAK...ABAH...
                                                    SAYA MINTA MAAF DI ATAS  PERLAKUAN  SAYA YANG    MENGGURIS HATI KALIAN.....AMPUNKAN SEGALA DOSA2 SAYA.....!!!!!!!!!!!!






No comments:

Post a Comment